Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Ingrid - 18 januari 2011 12:00

Grrr, fick inte det intressanta jobb som jag visseligen inte ens sökt men blev kallad till intervju för ändå. Lång historia, ska inte tråka ut mina läsare med den.

Men iallafall. Hade ju varit trevligt att slippa pendla etc.

Dock, skam den som ger sig! I milt raseri över denna orättvisa skickade jag omedelbart in inte mindre än 5 nya ansökningar!

Nu så....

Det är alltid lite, lite knäckande då man får det där beskedet. "Tack men nej tack.." Jordens undergång, jag är värdelös, bla bla...Sen infaller sig en viss vrede.

Hur understår dom sig? Jag är ju bäst...!

Nåja, i slutänden är det deras förlust.




Ska eventuellt på baluns med Mor på Grand Hotel i februari. Puppy of the Year, med afternoon tea och glitter i kubik. Vad sjutton har man på sig? Då det är ett eftermiddagsarrangemang så kanske inte den värsta sortens guldlaméstass är vad som krävs, men något med extra piff bör det nog vara.

Jag har en månad på mig att hitta på något....


Off to work!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards