Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Ingrid - 26 oktober 2011 06:58

Frosten ligger vit på taken, endast Ingrid är vaken....

Sitter här med en jättebalja te och mumsar på en bit västerbottenost i väntan på att dagen ska behaga dra igång.

Som vanligt händer det en massa lustifikationer av varierande kaliber i vår lilla hörna av världen. Fester till höger och vänster, O fyller snart år,  det fejas och pyntas i lyan som aldrig förr...


Idag ska jag åka till IKEA på egen hand och införskaffa diverse plotter som aldrig blivit av men som stått på "måste-köpas-pronto"-listan i all evighet. Fasar, vet exakt hur det kommer att gå till! Tandgnissel, trängsel, dångla på buss/tunnelbana med jättekassar, hata mänskligheten...men väl hemma kommer jag vara ett under av självbelåtenhet och förnöjsam över mina troféer. O har fått dispans och slipper delta (den här gången dvs.) eftersom han jobbar ikväll.

Lucky bastard!


Återkommer med målande beskrivning av mina upplevelser..!


 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards