Alla inlägg den 9 september 2011

Av Ingrid - 9 september 2011 11:03

Mina kära läsare fick klara sig utan mina iakttagelser av tillvaron under sommaren. Fanns varken inspiration eller ork att ta itu med det Dåliga Samvetet dvs. bloggen.

Men skoj har jag haft under tiden!

Ingen semester men tack vare ett osedvanligt lyckat schema har jag varit ledig en hel massa. Och gissa om vi hunnit med saker....!

Campat, rott, åkt tåg till Göteborg med Far och glott på båtar, varit i Uppsala med O, åkt Ålandsbåt med Far och ätit vansinnigt god mat, badat en miljon gånger, cyklat runt Roslagen, grillat så röken låt tät som i Lützen m.m


Nu när hösten nalkas (härligt, äntligen kan man ha ordentligt med kläder på sig och vandra i skogen med sin pigga skotte som älskar att jaga löv) så finner jag en svagt spirande lust att skriva igen.

Om jag nu tar små myrsteg och sakta, sakta börjar kratta ner några rader då och då ska vi nog se att jag är tillbaka i gamla spår igen. Vi säger väl så?


 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards