Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Hurra för V!

Av Ingrid - 27 maj 2008 08:55

Vår tillvaro är för närvarande mer än behaglig. Promenader med hundarna, bus, skönt väder, prunkande grönska och ständigt nya upptäckter för lille V.

Imorse träffade vi tre glada pensionärer som blev alldeles i extas. Viggo blev klappad, upplyft och gullad med.

"En skotte, de som är så trevliga! Vad roligt att få träffa en sån igen!"

Hittills har jag inte sett Viggo backa för en enda sak. Dammsugaren kunde han inte bry sig mindre om, likaså andra saker som låter, rör sig eller på annat sätt kan uppfattas som läbbiga.


Igår hade vi besök! Olas föräldrar från Nynäs kom upp och likt de tre vise männen som kom för att kika på Jesusbarnet medförde de tonvis med presenter. Ampel till matte, en påse Frolic till Uno, lekisar till Viggo. V och U blev galna av lycka över sina gamla respektive nya bekanta.

Sen följde promenad med pojkarna, svärfar filmade Viggos äventyr i gröngräset. Lunch nere på Ett Glas och sen en glass nere vid ån - mys!


Idag ska jag susa ner på stan för lite ärenden och sen sitta på min balkong, sola benen och plöja deckare i rasande fart. Samt slänga några förälskade ögonkast på Viggo och Uno....

 
 
Ingen bild

Lisbeth

27 maj 2008 09:31

NJUUUT!!!

 
Ingen bild

Storasyster DC

27 maj 2008 13:02

Så avis jag blir, lyckliga DU! Passa på och njut Själv håller jag på med budgetarbete för två distrikt, skriver (o)trevliga brev, etc etc...... suck

 
Ingen bild

Helene J

27 maj 2008 14:50

Jag är helt galen av avundsjuka ;) Vad härligt det låter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid - 18 juni 2012 12:19


Vilka underbara dagar vi haft i Spanien....! Vi har ätit en miljon oliver, latat oss vid poolen, snurrat i medeltidsgränder kl. 03 och dansat, badat i en toksalt Medelhavet, mumsat världens godaste mat, träffat sanslösa karaktärer, druckit 2-eurosv...

Av Ingrid - 27 maj 2012 15:24


    Hej och voff från Roslagen!

Av Ingrid - 26 maj 2012 11:17


Om 48 timmar åker O och jag på gemensam semester till Spanien! Första destination är Sevilla, sen tåg till Valencia på östkusten. Förväntningarna är höga, vi blev ju störtförälskade i Spanien under vår helg i Barcelona.... Det är 30 grader i Sevi...

Av Ingrid - 2 maj 2012 07:42


  Idag fyller jag 33 år! Firade igår en smula med glada kamrater i Stockholms 1:a majtåg och har jag tur fortsätter firandet idag.. Ha en fin dag, alla vänner! ...

Av Ingrid - 27 april 2012 07:28


Jobbar som en dåre, försöker emellanåt vara trevlig mot min omgivning, borde boka trimtid till Viggo (han liknar mer och mer en övervintrad hippie vilket han själv inte verkar ha ett dugg emot) samt vaccinera pyret - men det har inte hunnits med. Sna...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards