Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Ingrid - 7 oktober 2008 19:08

Buuuääh.... Har spenderat dagen nedbäddad med världens dunderförkylning. Feber, snor och halsont. Har laddat ner diverse deckare som ljudböcker (är för matt för att orka hålla i en bok längre än tio minuter) och lyssnar på dessa med hörlurar. Lite mys mitt i misären.


Gårdagen spenderades med Olas föräldrar som kom upp på besök! Vi blev bjudna på lunch ute på restaurang Havspiren och gick på upptäcksfärd till Bergsstugan för att beundra utsikten. Min sanslöst snälle svärfar lagade dessutom punkteringarna på våra hojjar (tusen tack!) och sedan gick samtliga ut på en promenad med hundarna.

Viggo och Uno var överlyckliga! Finns det något roligare än besök?!

Svärmor lämnade dessutom kvar en hel kasse med  äppelkaka, kanelbullar och annat gottis hon bakat.

Jag har nog världens snällaste svärpäron (om man bortser från min och mina systrars män då...de har också väldigt schyssta svärisar..)



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards