Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Ingrid - 23 oktober 2008 11:38

Vann biljetter till en förhandsvisning av filmen "Låt Den Rätte Komma in", en bloddrypande historia om vampyrer i Blackeberg efter en roman av Rådmansöbon John Ajvide Lindqvist. Ola hade inte tid att följa med så efter diverse telefonsamtal ställde storasyster Marina upp som sällskap.

Jag åkte in mitt på dagen, uppsökte tatueraren Roger på salongen Swahili Bobs och bokade tid. Motivet är hemligt, men det blir old school och mycket färg!

Pep sen iväg till St:Eriksplans dvdmånglare där jag la vantarna på en box med Hillmandeckarna. Ljuva barndomsminnen! Blev livrädd av dessa 50/60-tasdeckare som jag såg tillsammans med pappa (där föddes mitt intresse för alla morbida ting...) och nu finns de alltså i min ägo!

"Mannekäng i Rött", "Ryttare i Blått", "Den Gula Bilen", "Vita Frun" samt "Damen i Svart".


Mötte upp syster på Tekniska, utrustad med stycke smörgås och ett gäng bananer eftersom jag förutsatte att hennes blodsocker skulle vara lågt. Detta visade sig stämma...*glufs*

Begav oss till biograf Park på Sturegatan och hade det ypperligt trevligt. Köpte en popcornbunke som nog hade kunnat utfodra ett helt kompani. Filmen var bra, rekommenderas!

Tack för sällskapet Marina!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards