Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Ingrid - 10 juni 2008 16:16

Har inte uppdaterat bloggen på ett par dagar nu eftersom jag är en utmattad skottemamma som dessutom sköter om jobb och hem.

Värmen har förvandlat min hjärna till skär gröt som fungerar knappt hjälpligt... Idag blåser det dock, vågar man hoppas på lite regn?


Viggo växer! Han äter oavbrutet, busar med sin storebror Uno och kan nu to.m sova på golvet i sovrummet utan att behöva ha hage.

Mor sköter just nu alla public relations, speciellt på den snart världsberömda Skottebloggen.


Historisk dag: jag lät Ola gå och storhandla ensam!

O försäkrade att detta skulle gå alldeles strålande och försvann iväg.

Jag gick hem och vred händerna - tänk alla katastrofer som kan inträffa...

O hittar inte den där speciella köttfärsen som jag beställt och får ett sammanbrott.. O spräcker kroppspulsådern av ilska över att alla potatisar är olika stora... O välter cykeln på vägen hem, längs Estunavägen rinner 3 liter mjölk...

Men nej då! Ekipaget kom hem i triumf. O hade till och med hittat rabattkuponger som han använt (jag, El Sniko, gladdes särskilt över detta faktum). Well done!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards