Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Ingrid - 23 juni 2008 21:21

Vi börjar sakta återhämta oss efter en strålande midsommar!

Sillunch med la famiglia på Graceland II (systers sommarställe), kan det bli bättre?

Festeliten (jag och O) stannade kvar över natten och spelade otroligt osportslig boule, grillade och samt smällde upp tältet på rekordfart.

Trots att vi inte gick och lade oss förrän....sent... så vaknade hela klanen till liv vid 9 dagen därpå och vi avnjöt kaffe och äggsmörgåsar nedspillda i varsin solstol på gården.

Mor kom heroiskt och hämtade oss samt körde hela ekipaget hem till Sandkilen.

Hundarna skötte sig exemplariskt i princip hela tiden och blev bortskämda med prinskorv, mackor och färskpotatis. Viggo kan nu lägga till "har såvit i telt" på sin meritlista.

Tack Marina, Boa och Felix för allt roligt!

Samt Mor för skjutsen hem på lördag förmiddag!


Fröken Igurt är inte riktigt på topp idag. En molande trötthet har plågat mig och jag har faktiskt sovit större delen av eftermiddagen samt inte ätit middag. Släpades ut av O på promenad med hundarna nyss och känner mig något piggare.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards