Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Ingrid - 21 augusti 2008 11:25

De senaste dagarna har varit riktigt lysande. Igår lagade jag lapskojs som blev fantastiskt god! Gjorde mig till och med besväret att koka rödbetor.

Riktig kristidsmat, med andra ord.

I den arla gryningen steg jag sedan upp, mötte Far som hjältemodigt kom med en spånsäck och en ny karda till Viggo och cyklade sedan till badhuset där jag simmade 25 längder.


Jag lever ett hemligt liv. Jag har nämligen ytterligare en blogg..

Nu dras det efter andan, tror jag mig höra!

Jag har under de senaste årens växande retrointresse hunnit skaffa mig diverse vänner världen över som delar denna iver med mig. Bl.a Idha som numera bor i London. Vi har intensiv kontakt via mail och de allra flesta har en retroblogg.

Min andra blogg, som heter Miss Wink och går att läsa här, handlar om fynd jag gör, tips om hemsidor med retrokläder och annat som jag gillar.

Den är på engelska för att utbytet med de internationella vännerna ska bli maximalt.

Välkommen att ta en titt!




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards