Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Ingrid - 8 februari 2009 13:19

Mina föräldrar

Min Far är en mycket snäll och omtänksam person som älskar att vara hjälte och hjälpa familjen med allt som kan tänkas. Dock är han inte så uppmärksam på sagda familjs uteseende. Vi skulle operativt kunna avlägsna näsa och öron utan att han skulle notera detta.

Jag som numera har en silverkula placerad hyfsat centralt i nyllet trodde naturligtvis att Far skulle lägga märket till den när vi igår fikade på Café Hörnan under en dryg timme. Men icke.


Min Mor behöver jag egentligen inte skriva så mycket om, det gör hon i så stor utsträckning själv. Dock ringde hon idag och meddelade att hon var pigg...

 Det gör mig särskilt nervös....!


Hundarna

Äter tortillachips med barbequesmak direkt ur påsen. Kommentarer överflödiga.


Jag själv

Är dunderförkyld och klen. Surfar runt på skottesidor och kvider över alla söta antika saker jag hittar.


Slutsats

Det är ofattbart att inte Ola gått i ån efter att ha hamnat i denna familj.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards