Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Ingrid - 14 maj 2010 20:00

I dag har jag:


- Blivit väckt av att Ola gav upp en vrål av att få en kall och blöt skottenäsa tryckt mot fotsulan.


- Varit en timme nere på stan


- Glömt bort att det är klämdag (ett namn som fick en helt ny innebörd idag) och därför chockats svårt av den oerhörda mängd människor som myllrade runt och blockerade alla mina transportvägar!


- Skyndat hem för att återhämta mig med en timmes promenad i skogen med hundarna (Viggo badade igen...)


- Blivit svårt chockad igen då Ola sa att han ville se reprisen av kvalitetsprogrammet "Håkans Bar"!

(Jag blev så matt att jag inte ens orkade laga mat, utan lämnade detta till kultur-ivraren Ola....)


- Mentalt satt upp en "STÄNGT"-skylt till omvärlden, återkommer på måndag.

Nu ska jag förkovra mig i Olas goda lasagne, läsa massor av böcker och inte göra något av värde för någon annan än mig själv.

Trevlig helg!


  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards