Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Ingrid - 2 februari 2011 21:08

Åh, barmark - så som jag har längtat efter Dig!

Vilken njutning att inte stå med snö upp till knäna såfort man sticker näsan utanför dörren...

Min tid upptas för närvarande att nattarbete, diverse politiska sammankomster och förtvivlade försök att hålla Viggos vildvuxna päls i skick. Det sistnämda är det enda som inte går riktigt som det är tänkt...

En trimning skulle nog sitta bra, vi får kika på när det kan passa in.

Till helgen ska båda jag och Ola åka på Ung Vänsters distriksårskonferens, skojigt värre! Det var 10 år sedan jag på en senast, och för O är det debut.

Jag är dessutom vald till ombud, vilket borde vara ett allvarligt tecken på mina klubbkamraters dåliga omdöme!

Frågan är om man fortfarande klarar sig på 1 1/2 timmes sömn och en Snickers?

Misstänker att jag kommer vara den griniga old-timern som väser åt ungdomarna att dämpa sig samt på morgonen predika om vikten av en ordentlig frukost.


Hundarna kommer befinna sig på landet hos Mor och Far, till deras oerhörda glädje (dvs. hundarnas, inte M & F...). Katter att jaga, ängar att springa på, hemlagat käk att stjäla från andra hundar...toppen!


Fyndade för övrigt en potatispress på Röda Korset häromdagen för facila 5 kr.

Inget annat gör mig så lycklig!


 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards