Alla inlägg den 31 december 2006

Av Ingrid - 31 december 2006 10:15

Nyårsafton!O har tagit fram sin julklappsslips han fått av undertecknad och har lagt Guinness på kylning. Han ämnar bege sig ut på galej med sina kamrater ikväll, välförtjänt enligt mig.Själv ska jag jobba till 22 och sen hem till hemmets lugna vrå. Har snott av honom en burk av det Irländska Guldet samt införskaffat en liten cheesecake att fira tolvslaget med (Weight Watchers, den är urgod). De flesta verkar tycka att det är förfärligt att vi inte ska fira tillsammans!Varför det? I ett lyckligt förhållande behöver man väl inte vara limmade på varann dygnet runt. Jag tycker det verkar osunt att göra precis allt tillsammans hela tiden? Spöstraff till alla som smäller av raketer och annat i förväg! Här har terrorn pågått i flera dagar, ibland känns det som om jag cyklar igenom Beirut påväg till affären.Grr!

Av Ingrid - 31 december 2006 09:53

Morgonens roligaste iakttagelse:Tanterna i kvarteret som börjat med stavgång.De verkar inte ha förstått att stavarna är till för att göra kraftiga pendelrörelser med armarna med och inte att släpa efter sig....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards