Alla inlägg den 4 november 2008

Av Ingrid - 4 november 2008 18:34

Jag susar mellan arbete, sociala åtaganden såsom fika med mor och mellansyster, uppfostring av en skotte i trotsåldern ("Aha, jag har en helt EGEN vilja!?") och planerandet av Olas 30-årskalas. Hur mycket ost vräker folk i sig? Med tanke på att min familj går under benämningen Termitgänget så bör jag nog gardera mig....


Känner mig som en sur tant som blänger när jag ser grannar skräpa ner på gården, men det finns få saker som irriterar mig så vansinnigt som när människor är slappa och nonchalanta. Grr! Det finns papperskorgar inom rimligt avstånd var ni än befinner er, jag lovar att ni inte behöva nöta på era ben mer än marginellt för att nå dit...


För övrigt är det väl knappast någon hemlighet att jag stöder Obama helhjärtat. Väljs han till president kan jag överväga att tillfälligt flytta till USA för att slippa 2 år till med naturkatastrofen Reinfeldt!

O och jag ska sitta uppe och glo på valvakan inatt....




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards