Alla inlägg den 29 april 2009

Av Ingrid - 29 april 2009 17:46

Senaste två veckorna har varit minst sagt hektiskt. Hade liksom glömt bort hur det är att faktiskt vara TVÅ arbetande människor här hemma...pussel med tider, hundrastning, all markservice som ska skötas..kort sagt, jag har nog inte varit riktigt så social som jag i vanliga fall brukar vara.

Bättring utlovas!

O's arbeta går bra och han trivs.

Tänk vad vi är lyckligt lottade som under dessa kristider faktiskt har jobb, är friska och har våra familjer.


Nu närmar sig min 30-årsdag med stormsteg. På lördag smäller det!

Vi är nedbjudna till Nynäshamn över helgen till Olas föräldrar. Att under fler dagar få bli bortskämda av dom är inget man tackar nej till!

Hundarna följer givetvis med (klarspråk: vi skulle inte ens få komma ner ifall inte Viggo och Uno var med!).

Vi ser fram emot god mat, trevligt sällskap, att få spöa svärfar i kubb och lapa sol på deras veranda.


Fick ett anfall av ålderkris och sa till Ola att jag kände mig värdelös som nu blir 30 och inte "gjort ett skit". O påtalade då att jag var en närsynt träskalle som inte insåg allt jag faktisk gjort genom åren..

Så vi gjorde en lista!

Här kommer ett smakprov ur The Adventures of Ingrid:


- Arrangerade en punkrockgala som 15-åring.

- Har besökt Hultsfredsfestivalen som reporter för Brukhunden.

-Varit i Dublin, London, Amsterdam, Las Vegas, San Francisco samt en snabbis i Los Angeles.

- Fått en egen filmspalt i en internationell tidning.

- Träffat en trevlig och snygg karl (den skrev Ola dit...)

- Haft marsvinsuppfödning

- Gått i fler demonstationståg än Che Guevara

- Startat och lett en Ung Vänster-avdelning i 4 år

- Uppfostrat två fina och välartade hundar


Nån som vill bidra till listan?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards