Alla inlägg den 19 april 2010

Av Ingrid - 19 april 2010 13:41

Har fortfarande lyckats undvika magsjukan som går på jobbet...eller snarare gick men återkom under helgen, enligt uppgift från en stackars medarbetare.

Är bacillerna så målmedvetna i sin jakt på mig att de går i cirklar tills jag inte längre har något immunförsvar kvar?


Haft en otroligt mysig söndag tillsammans med Ola som också var ledig. Vi tog med hundarna på en 2-timmarspromenad. Gick förbi min gamla gymnasieskola (och tråkade ut Ola med diverse historier...), tog sen en runda runt fängelset och vidare ut på motionsspåret. Tog oss upp till brukshundklubbens stora gräsplan där hundarna fick springa lösa en stund. Viggo provade djärvt agilityhindren (som var jättehöga!), han rann uppför och nedför dom som om han aldrig gjort annat.

Sen hemåt i solskenet, lunchpannkakor a la Ola och klassiskern "Myteriet på Bounty".


  


"Får vi också pannkaka?!"


Nu ska jag bedriva undersökande verksamhet, göra research och skriva. Inspirationen sitter kvar sen förra veckans flöde!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards