Alla inlägg den 18 september 2010

Av Ingrid - 18 september 2010 17:25

"Men ska inte den lata människan skriva om allt kul hon har haft i New York snart?" undrar kanske läsarkretsen.

Jodå, absolut. Jag skulle ingenting hellre, MEN jag har drabbats av en hemsk förkylning med feber som i princip däckat mig sen igår kväll.

Min snälle (och ännu friske) man har veckohandlat, städat, pyntat hemmet med sina kitschiga mexikanska affisher inhandlade i Spanish Harlem, lånat svampböcker på biblioteket då vår ambition är att ge oss ut i skogen snart samt lagat en jätteomgång vitlöksdoftande köttfärssås.

Däremellan har han dessutom jobbat, så min oändligt snälle Far kom hit och tog ut hundarna på en promenad samt ombesörjde införskaffandet av glass.


Såfort jag repat mig en smula kommer en detaljerad berättelse om vår vecka i New York! Det kommer innehålla en aria över italienska köttbullar, om att bli uppvaktad i Harlem, konsten i att finna en toalett på Times Square och mycket, mycket mer....



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards