Alla inlägg den 11 november 2006

Av Ingrid - 11 november 2006 17:15

Är just hemkommen från en kort visit i barndomshemmet. Lämnade Uno (hunden) med husse och for till Norrtälje där min snälle far hämtade mig påväg hem från jobbet. Vad härligt det är att komma hem!Hälsa på alla djur man ser alldeles för sällan, mysa med sina föräldrar och upptäcka en och annan relik från sitt förflutna (typ klänningar man glömt bort att man har haft) att plocka med sig hem...Kvällen fylldes av mammas oslagbara kyckling, citronmuffins samt fars chokladpudding...ljuvligt. Sov under duntäcke med en tjock katt som värmedyna, kan det bli bättre?I morse packades bilen full, pappa utövade sitt föräldraskap och körde mig hem utrustad med en månadsförbrukning av hö och spån till smådjuren (sånt kostar löjligt mycket här nere!). Vi gjorde ett stopp i Norrtälje där jag hämtade ett egenuppfött marsvin, Ulvus Gasolin, som nu har flyttat hem igen. Han är så fin, en stor och maffig hane som har två cert och flera CK.Välkommen hem!Nu ska jag laga korv stroganoff och sätta på mig ett extra par sockor..det drar kallt och mina fötter har inte riktigt hämtat sig från Roslagens kalla klimat.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards