Alla inlägg den 17 november 2006

Av Ingrid - 17 november 2006 13:44

Idag är en sån där dag man helst skulle vilja bara ligga under ett tjockt täcke med ett minerat dike runt om och en stor rysk vakt som heter Dragan som motar bort alla som vill prata med mig.Vädret är grått, jag är ännu gråare (blodbrist?)och det är kallt inomhus. Vår borättförening har inte kickat igång värmpannan ordentligt så det känns som om jag går runt med fötterna i två hinkar med fryst vatten.För att pigga upp mig själv städade jag ur en massa lådor, skakade mattor samt gjorde ett helt gäng matlådor som jag stoppade in i frysen för nästa vecka. Bildbevis ses nedan.O ringde från filmskolan och bad mig ragga upp någon han kunde intervjua i något ämne. De håller på och gör kortfilmsdokumentärer. Jag fixade ett offer på 5 minuter.Varför är män handlingsförlamade när det kommer till såna saker??Å andra sidan blev han lycklig som ett barn och lovade att köpa en tatueringstidning åt mig på vägen hem.Ja vi har alla våra sätt att visa uppskattning, haha!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards