Alla inlägg den 28 november 2006

Av Ingrid - 28 november 2006 20:34

Susat runt hela dagen på diverse ärenden, personalmöte samt hunnit träna. Just nu är jag sjukt effektiv, hoppas det håller i sig en månad till.. Pratade med min äldsta syster på kvällen. Alltid lika roligt! Hoppas vi kan ses i jul, våra familjesammankomster brukar i regel bli väldigt lyckade.Fascinationen (eller ska jag säga besattheten) över Jack The Ripper och 1880-talets London fortsätter.Just nu lusläser jag allt på den här sidan:http://www.casebook.org/Där har man samlat precis ALLT om morden och händelserna. Dokument, bilder, långa och utförliga artiklar m.m Varje ledig minut går åt till att läsa vittnesbeskrivingar, obduktionsprotokoll och teorier.Det är förmodligen något fel på mig.....O håller på med en dokumentärfilm i skolan och kommer hem sent varje dag som en spillra av sitt forna jag.Muntrade upp honom med ugnsstekta kycklingfiléer och klyftpotatis idag. Det hjälpte lite, tror jag...Och om någon skulle vara intresserad så önskar jag mig ingenting i julklapp förutom bidrag till Londonresan, halkdobbar till skorna och en hallampa.(Jag är inte riktigt lika trist som det verkar, men de coola grejerna som skivor och dyl önskar jag av mig O. )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards