Alla inlägg den 5 april 2008

Av Ingrid - 5 april 2008 15:03

Ingenting gör Ingrid så upplivad som solsken och fågelkvitter!

Studsade upp ur sängen i gryningen, lockade ut en yrvaken Uno på en timmes rask promenad vid sjön samt åt långfrukost med O.

Släpade sen bort fyra sopsäckar fulla med begagnat marsvinsspån till sopstationen på gården, sopade balkongen och ställde ut mattor, stolar och bordet.


Med kroppen sprittande av entusiasm cyklade Yours Truly bort till biblioteket, återlämnade fem böcker och lånade åtta nya.

Till min stora glädje rådde det närmaste en parisisk stämning på Norrtäljes gator: uteserveringarna var fulla av folk, hundar strosade förbi, solen gassade och folk verkade en aning mer trevliga än normalt.

Hämtade ut ett efterlängtat paket från Panduro fyllt av tyger och pysselsaker som jag ska ägna resten av dagen åt.

Äntligen har jag fodertyg till min nya väska!


Nu...ut på balkongen och gräva ner näsan i en bok (och drömma lite till om små skottar....).


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards