Alla inlägg den 26 april 2008

Av Ingrid - 26 april 2008 17:33

Ännu är jag bara halvvägs igenom min sinnessjuka dag...


Åkte in till El Stockholmo i gryningen. Sa farväl till två utslagna individer som liknande U & O som låg nerbökade i sängen och grymtade något till svar. Landade på IKEA vid 10-tiden och shoppade loss som en galning.

Nytt parasoll till balkongen, söta rosa lyktor i glas, rosa toalettborste (you can't live without it!), kökslampa etc.

Trånade efter alla söta hundsaker de hade (Ingrid, behave...).

Stapplade hemåt med allting. Möttes av Ola som till min stora glädje/förvåning/misstänksamhet stog och vek tvätt.


Upptäckte att lamphelvetet var alldeles repigt!

Uppeldad avv trötthet, vätskebrist och det Snikessonska arvet slängde jag på telefon till IKEA's telefonservice och bad om att få reklamera lampan.

Talade om för en ganska svamlig och lättövertalad individ att jag bor ute i tjottahejti utan vare sig bil eller obegränsat med tid och därmed inte kan åka tillbaka till varuhuset och byta skiten.

Till min stora glädje var det inga problem, de skickar en ny lampa och jag kan kostnadsfritt returnera den repiga.

Ha! Damn, I'm good.....

Ola såg riktigt imponerad men lite rädd ut (precis som jag vill, ha ha!).


Nu ska jag ugnssteka kyklinglår, göra en god sallad samt mysa med min lilla familj.

Ha en fin lördagkväll!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards