Alla inlägg den 11 december 2009

Av Ingrid - 11 december 2009 16:55

"Kära Tomten!


I år har jag varit en alldeles särskilt snäll flicka. Jag har varit en hängiven och rar flickvän, dotter, syster och vän. Jag har skaffat mig ett jobb jag trivs med, försökt att i alla situationer göra mitt allra bästa och varit snäll och hjälpsam i största allmänhet.


Jag har skrivit mer än någonsin och fått det mesta publicerat både i Sverige och utomlands. Mitt hem är alltid välstädat och mina djur mår bra.

Om Du tycker att jag förtjänar något litet i år så skulle jag bli alldeles särskilt glad av:


  

något fräsigt halssmycke....



  


...presentkort på tatueringar....


  


...ett svart långt nattlinne från Lindex....

eller egentligen vad som helst. Du känner ju mig.


Tack snälla Tomten! Jag lovar att ställa fram gröt på balkongen i år igen (och se till att den lille skotten låter bli att äta upp hälften!).


Med allra vänligaste hälsningar,


Ingrid 






Ps. Om inget av ovanstående går att vaska fram går det också bra med Robert Pattinson. Ds"


    

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards