Alla inlägg den 21 december 2009

Av Ingrid - 21 december 2009 10:42

Jobbar mycket och sover för lite. Känner mig ärligt talat rätt sliten just nu...

Så kan man sammanfatta mitt liv just nu. Ola, som jobbar dag/eftermiddag, och jag ses exakt 45 minuter varje dag. Han kommer hem 19.30 och jag åker 20.15

Jobbade dessutom över 2 timmar imorse, så jag har just kommit hem. Zzzzz...snart.

Dessutom ska jag på arbetsledarutbildning idag på eftermiddagen!

Nåja, är ledig inatt i allafall. Härligt att få sova i sin egen säng på natten igen.


Ja, arbetsledare Ingrid. Hur låter det?

Det är egentligen inte så värst avancerat - man ansvarar för att information från arbetsgivaren når fram till personalgruppen, man sköter insamlandet av timrapporter, beställning av sjukvårdsprylar och kontormaterial och är den som bestämmer när/om personer får byta pass med varann osv.

Det innebär en del ansvar men också löneökning och bra meriter.

Det kommer nog bli kul och jag delar dessutom uppgiften med en annan assistent så jag står inte helt ensam i allting vilket känns skönt.


Bjuder alla läsare på en sagolikt söt bild på Uno tillsammans med marsvinet Odysseus! Go'natt!



  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards