Direktlänk till inlägg 23 november 2006

C-vitamin

Av Ingrid - 23 november 2006 18:04

Ledig dag, at last!Sömnen är någolunda korrigerad, dvs. somnade i soffan till Aktuellt och vaknade med dreggel över hela kinden tee timmar senare. Blev mer eller mindre släpad av O till sängen och föll åter i dvala.Arbetsintervju imorgon. Hjälp, vad ska jag ha på mig för att ge ett (om än skenbart) seriöst intryck?Funderar på lila enkel top (lite stretch och inte alltför urringad), svarta enkla byxor med raka ben samt svarta skor. Lagom make-up och inga (synliga) tatueringar.Borde funka.Det börjar klia i halsen och huvudet känns varmt och tungt. Nej, jag har inte somnat med pannan mot datorns monitor.Med min vanliga tur så har jag lyckats bli förkyld lagom till intervjun. Helvete!Ikväll ska jag chocka kroppen med c-vitamin, kokhett te och äta typ ett kilo mandariner (mer c-vitamin).Bara jag kan hålla det värsta borta i typ 18 timmar till så får jag bli hur sjuk som helst sen.Nu ska jag laga lasagne, måla naglarna och ta en tupplur.

 
 
Mor & The Pet Set

Mor & The Pet Set

24 november 2006 07:58

Lycka till! Vi håller tummar & tassar...

http://www.geocities.com/ulvuskennel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid - 18 juni 2012 12:19


Vilka underbara dagar vi haft i Spanien....! Vi har ätit en miljon oliver, latat oss vid poolen, snurrat i medeltidsgränder kl. 03 och dansat, badat i en toksalt Medelhavet, mumsat världens godaste mat, träffat sanslösa karaktärer, druckit 2-eurosv...

Av Ingrid - 27 maj 2012 15:24


    Hej och voff från Roslagen!

Av Ingrid - 26 maj 2012 11:17


Om 48 timmar åker O och jag på gemensam semester till Spanien! Första destination är Sevilla, sen tåg till Valencia på östkusten. Förväntningarna är höga, vi blev ju störtförälskade i Spanien under vår helg i Barcelona.... Det är 30 grader i Sevi...

Av Ingrid - 2 maj 2012 07:42


  Idag fyller jag 33 år! Firade igår en smula med glada kamrater i Stockholms 1:a majtåg och har jag tur fortsätter firandet idag.. Ha en fin dag, alla vänner! ...

Av Ingrid - 27 april 2012 07:28


Jobbar som en dåre, försöker emellanåt vara trevlig mot min omgivning, borde boka trimtid till Viggo (han liknar mer och mer en övervintrad hippie vilket han själv inte verkar ha ett dugg emot) samt vaccinera pyret - men det har inte hunnits med. Sna...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards