Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Ingrid - 22 januari 2010 12:50

  


Jag vet att jag tjatat i oändlighet om hur härligt det är med vinter, snö och framförallt julen...men nu börjar det spira en längtan efter vår!

 Vill kunna cykla, slippa behöva torka upp allt blött som hundarna släpat in, slippa ha fem lager kläder på mig vid varje hundrastning...


Texas och Viggo leker!

Otroligt fånigt, de springer fram och tillbaka och jagar varann genom lägenheten (det dånar som åska när Texas drar fram...), tvärnitar, väntar ut den andre...och sen börjar de om. Och om...och om...

Vi försöker stävja de värsta anfallen, men hur lätt är det att hantera en hund lång som en SAAB?

Frågade grannen under ifall de hörde något men lyckligtvis verkar det vara välisolerat (vilket inte är fallet the other way around; jag hör henne gasta varenda dag).


En annan granne tittade intresserat när jag kom med mina tre dårar i koppel (alla drog åt varsitt håll) och uttryckte sin beundran för mitt balanssinne.

Haha, tur att man har pensionärsdoppar på skorna!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards