Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Ingrid - 17 juni 2010 21:07

Hemkommen....utmattad...lätt omtumlad..

Mötet gick bra! Lite konstigt ibland, upplevde att hon pendlade mellan att förmedla en känsla av att hon tyckte att jag var synneligen lämplig till att tycka att jag var nybörjare. Framhöll flera gånger att jag var en av flera kandidater osv (som om jag inte begrep det) men sa samtidigt att jag gav ett mycket bra intryck hos henne.

Ersättningen verkade betydligt bättre än vad jag hade fått för mig att den var, alltid ett plus.


Vi får se vad det här leder till nu! Jag är faktiskt ganska sugen på den här tjänsten, verkar himla kul vilket jag var noga med att tala om (man ska aldrig tveka att framhäva sånt).


Jag är urlakad nu, ska tilltvinga mig en fotmassage från O och sen stupa i säng - börjar jobba 06.45 imorgon.


Tack för allt stöd, det känns så himla bra att ni tror på mig och min förmåga!


  

Av Ingrid - 17 juni 2010 10:21

Tack för alla uppmuntrande kommentarer!

Ofattbart hur högt ni tänker om min eventuella förmåga... 


Jag ska strax åka iväg till Vallentuna. Är av någon anledning otroligt nervös...

Hjärnan har förvandlats till skär gröt, jag kommer att stamma och hälsa med orden "en mugg sprit, tack" eller nåt liknande...


Återkommer ikväll med rapport om hur mötet gick!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards