Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Ingrid - 3 augusti 2010 14:48

Sitter på jobbet, det är lugnet före stormen (storhandling med hela boendet. En upplevelse som kan liknad vid att krypa över Himalya iklädd badtofflor....).

Har räknat ut att jag under augusti kommer att arbeta minst 154 timmar PLUS 80 jourtimmar. därav 69 timmar under helg. Grandiosa!

Dessutom kan folk bli sjuka = mer pass till mig. Jippie! Ja, inte att folk drar på sig bacillusker, men mer timmar är alltid välkommet.


I lördag gick jag och Viggo i Prideparade under Svenska Kennelklubbens fana. Publiken röstade fram vårt ekipage som det 3:e bästa av 114! Inte illa för ett gäng debutanter! Mötte kära vänner och skaffade ett par nya, hade sanslöst roligt. Viggo tuffade på med rosa scarf med röda körsbär på, vi blev plåtade av otaliga fotografer ( bild finns här och här samt en hel drös här!).

Konfetti, musik, jubel och applåder - en underbar stämning!

Nästa år vinner vi hela rasket!


Det damp ner en kupong från Kappahl i brevlådan. 50%... Måste nästan användas till något trevlig som belöning för hårt arbete under augusti. Eller vad tycker ni?

Om den här lilla klänningen finns kvar den 1 september så är den min, med rabatten kostar den nästan ingenting alls. I höst känner jag för att vara lite hippiechic!


  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards