Alla inlägg den 8 september 2007

Av Ingrid - 8 september 2007 14:18

Har ägnat morgonen åt hårfärgning och tilltvingat mig en klippning av Ola.

Funderar på att prova att lägga upp håret på stora spolar och försöka få fram stora mjuka lockar och låta luggen växa ut en bit.

En kompis till mig som nu bor i England har mailat instruktioner hur man använder spolar; hon har sysslat med retrofrisyrer i flera år och kan sin sak.

Nu gäller det bara att hitta tillräckligt stora rullar.

Butiken nere på stan hade bara små som ger fult pudelkrull och jag lär behöva några som är minst 4-5 cm i diameter...jakten fortsätter!


Ikväll är det kräftskiva hos svärpäronen med obligatorisk kubbturnering.

Ola laddar med armhävningar och kolhydrater.


Har köpt världens sötaste förkläde. Det är rödrutigt med en terrier på och en påsydd ficka med en matskål. Jättefint skick från 50-talet.

Kolla!

Och så vill jag hitta hattaskar! De är så fina och jättebra att förvara saker i. Har en som det har varit en gammal stormhatt i.




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards