Alla inlägg den 17 september 2007

Av Ingrid - 17 september 2007 09:57

Jämmer, jämmer.... Har lyckats sträcka vänster sida av ryggmuskulaturen (somnade vriden som en potatisskruv med en Klas Östergren-bok över nyllet). Med ryggont kan man boktavligen inte göra ett dugg!

ALLT gör ont: klä på sig, ligga ner, stäcka sig efter saker, öppna de enklaste förpackningar...

Jag hasar omkring som Ringaren från Rinkeby och ser helt deformerad ut.

 Kurerar mig med gamla hederliga metoder såsom värmedyna och Tigerbalsam ( + en och annan Citodon).


Ola rann iväg imorse till sitt nya jobb, utrustad med matlåda och gympaskor.

Hurra, jag får spendera mina lediga dagar ensam! Det låter ju enormt egoistiskt, men behovet av ensamtid är det ju fler än jag i vår familj som har...

Tänk er själva att inte kunna städa och feja precis när ni själva vill för att det sitter/står/ligger någon annan individ i vägen?!

Eller ha någon som klagar på lukten när man gör något skojigt långkok?

För att inte tala om det besvärliga i att en svettig och lerig typ kommer in och solkar ner ens nyputsade badrum....




Och jag skulle kunna offra minst ett finger för att kunna få till hennes frisyr..för att inte tala om förklädet!
"Honey, I'm home!"



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards