Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Ingrid - 24 juli 2010 16:51

Kom instapplande för ett par timmar sedan.. Fick jobba över ett tag eftersom idioten som skulle avlösa mig aldrig dök upp! Tackar! Som tur var ordnade det sig tillslut och jag fick en massa cred för att jag kunde vara kvar. Ha!



  

Imorgon ska vi på roadtripp!

Vi är bjudna till Olas kompis Daniel och hans tjejs landställe utanför Kopparberg. Vi ska köra upp en av deras bilar, som de har vänligheten att lämna här redan ikväll. Ola ska alltså hämta mig i Täby imorgon eftermiddag när jag jobbat klart.

Dvs. Ola ska packa bilen full med väskor, pylar och två (antagligen) sinnessjukt förväntansfulla och glada hundar samt manövrera detta på motorvägen till Täby.


Ja, jag är skitnervös!

Allt kan hända: Viggo tuggar på bromspedalen, Uno tränger sig fram och ska sitta på instrumentbrädan... Nu är mina vovvar visseligen skötsamma och snälla, men jag vet ju inte hur de beter sig när jag inte är med!

Ola har visseligen vid något tillfälle tagit med sig hundarna och åkt ner till Nynäshamn ensam med buss och tåg, men det var nog vid närmare eftertanke bara en hund då...


Jag får stålsätta mig från att inte ringa en gång i kvarten utan istället ägna mig åt jobbet och vänta på telefonsamtalet "Nu är vi här!".

Ola verkar inte ett dugg bekrymrad, han är mer mån om att tillräckligt med öl packas ner...


  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards