Alla inlägg den 15 november 2007

Av Ingrid - 15 november 2007 21:25


 Släpade mig upp i gryningen, sa mors till Ola och försvann iväg med siktet inställt på Freakville, dvs. Rimbo.

Det tog mig drygt 3 timmar att ta mig dit. Upptäckte att jag hade en timmes dötid innan mötet.

Sms:ade min äldsta syster, råkade hon befinna sig där? Japp!

En lunchträff styrdes hastigt upp, trevligt! Slevade i oss varsin tonfisksallad och gaggade mest om lägenheter, vilket är ganska naturligt (efter syster är totalt arbetsskadad och jag på jakt).

Gick sedan på ett ganska trist arbetsplatsmöte och låtsades vara intresserad i ett par timmar. Egentligen satt jag mest och funderade på om jag ska sy gardiner med spindelnät eller döskallar på till sovrummet...


Åkte hem, frös som fan och fastnade halvvägs efter de f****nnade j**la k*ktågen inte fungerar. "Oj, ett löv/snöfläck/alkis på spåret.. Vi ställer in avgången.."

Kör bara! tycker jag..

Ringde min glade men utmattade man som kommenderade fram hämtmat eftersom ingen av oss var i skick att ställa oss vid spisen.

Två jätteburgare med extra allt.


Och som om vi inte vore ambivalenta nog så har det dykt upp ytterligare en lägenhet på Sandkilen!

En 2:a på 60 kvm. Billigare än den andra, lite större. MEN...det behövs rustast upp en hel del. "Perfekt för den som vill sätta sin egen prägel på den" som det står i annonsen.

Den ser i princip utbombad ut.. Fördelen är då priset, storleken och att det finns badkar. dessutom verkar ingen bo där nu så det kanske är snabb inflyttning. Nackdelen är behovet av upprustning och att det dessutom kommer ske ett stambyte i fastigheten snart. Huga!

Nja, jag föredrar nog en lya i bra skick då faktiskt..eller?


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards