Alla inlägg den 28 november 2007

Av Ingrid - 28 november 2007 20:20

Är alldeles för trött och förkyld för att återge de senaste dygnen i detalj. Det har varit ett sammelsurium att skjutsar från och till arbetet vid de mest obekväma tidpunkter på dygnet, halsont, värkade vårdbiträdesfötter, en miljon nya saker att lära sig, en överhettad frontallob som hotade att ge upp om mer information tvingades in i den och mitt i alltihop....ett ganska roligt jobb som jag nog kan bli riktigt duktig på.


Stapplade hemåt från Rimbo vid 15-tiden, körde in i ett snöoväder (självklart) och som om inte det vore tillräckligt så hamnade jag ungefär 20 meter från ett drama då en 22-åring utrustad med kniv greps på Centralen efter att ha jagats från Sundbyberg så att alla tåg var en halvtimme försenade (tack).

This could only happen to me....


Hemma väntade en sinnesjukt lycklig västgötaspets (lyckan handlade nog mest om den leverpastej hans husse var i färd med att dela ut) och en duktig boyfriend som blivit bundis med tanterna på Röda Korset genom att skänka en massa grejer som vi gjort oss av med inför flytten.


Jag är slut som artist. Go'natt.




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards