Alla inlägg den 22 november 2007

Av Ingrid - 22 november 2007 22:33

Nyss hemkommen från ännu en tur till vår blivande hemstad.

Skrev överlåtelseavtal och bestämde datum för tillträde. Det blev 18 december ( hurra/men hur fan ska vi hinna....?! ).

Firade med revbenspjäll och grillade grönsaker på mysiga Pub Hörnet ( jag förfasade mig över att affischer av typen "15 anledningar till att öl är bättre än kvinnor" fortfarande hängde kvar sen sist jag var där..dvs. studenten för 10 år sen.. ).


Våldgästade sen Stora-Syster Yster med familj ( M: tack för att vi fick komma förbi en sväng! Hoppas ni inte svimmade pga uppskjuten middag.. ).

Drog upp stategier för flyttens alla moment och arrangerade diverse hjälp med saker. Rusade sen till bussen och stapplade tillsist hemåt efter att ha hämtat Uno hos Olas päron.


Nu måste vi börja rensa ur förådet, alla skåp och hyllor, packa, åka till IKEA vilket jag fasar för och dessutom hinna jobba lite mellan varven.

Under drygt 2 veckor kommer jag tvingas på i kappsäck ( dvs. sova under broar eller systers soprum? ) + lyckas packa, komma ihåg att adressändra ( jag svär, vår post kommer hamna i Sveg eller nåt ) och sjutusen andra grejer som jag säkert kommer missa..

Och ny hemförsäkring!


Jag är helt slut, alldeles vimmelkantig med jätte-jätteglad....


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards