Alla inlägg den 26 november 2007

Av Ingrid - 26 november 2007 14:32

Problemen och eländena hopar sig runt mig...

 - Fått veta att jag jobbar julafton, juldagen, nyårsafton + de dagar då vi ska ta emot nycklarna till lägenheten och eventuellt hade tänkt köra flyttlasset. Grrr..

Om jag bara hade fått schemat i tid så hade det varit helt ok, då hade vi kunnat planera utifrån det! Men istället för de obligatoriska 2 veckorna så får jag schemat 5 dagar innan det börjar gälla.


- Ska introjobba imorgon och onsdag. Vet inte var jag ska sova eftersom jag slutar 21.00 och sen börjar igen 06.45


- Känner att jag börjar få halsont. Inte sådär småstickande som brukar gå över snabbt utan mer som om någon kört en målarfärgsrasp i strupen på mig och sen saltat.


- Allt det roliga med flytten känns nu bara poänglöst och jobbigt.


-----


Nämde jag att jag har mensvärk också?


-----


Det ljusnar något.

Tack vare fantastiskt snälla föräldrar som hämtar sina frusna avkommor vid mörka busshållsplatser sent på kvällen samt stiger upp i gryningen och kör omvägar för att lämpa av desamma så har morgondagen löst sig!


Nu känns det lite bättre...med hjälp av Ipren, honungste och en snäll pojkvän som bär alla tunga matkassar så känns tillvaron genast lite, lite mer hanterbar.

Att får flytta tillbaka till Norrtan och familjen är dock värt allt elände i världen!!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards