Alla inlägg den 25 november 2007

Av Ingrid - 25 november 2007 15:06

Trots en råkall och blåsig helg så har ett trevande julmys infunnit sig.

Vi städar och rensar i garderober och förråd, ömsom bryter ihop i skrattparoxysmer ("Har jag haft PÅ mig det här??!") och ömsom blir nostalgiska ("Åh, titta...liggunderlaget du däckade på i solen och vaknade upp som ett torkat revbensspjäll på Arvikafestivalen -03"..).


Har dessutom, mest för att roa oss, gjort visa lösa planer på hur det ska inredas i nya lägenheten. Det är så roligt att pynta! Ola är djupt seriös och använder sina arkitekttalanger till att göra skisser.

Jag håller dessutom på med evakueringsdel 1 och plockar ihop en survivalkit eftersom jag ska bo i en lägenheter en dryg vecka innan vi flyttar in ordentligt.

Tänk så tragiskt; Ingrid sitter i en totalt tom lägenhet på julafton och har tänt ett ljus som sitter i mitten av en lussebulle och säger God Jul till sig själv...haha!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards