Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Ingrid - 6 mars 2007 16:52

Idag är jag Elaka Ingrid...Folk som är konfliktskygga kräk som sjukskriver sig istället för att ta konsekvenserna av sin egen dumhet är inte värda någon som helst uppmärksamhet eller ansträngning från min sida.Istället för att ta en den diskussion som det inbjuds till så ringer man till högre instanser, bölar och drar en gråtvals och får därmed stanna hemma och vara "kränkt".Observera här att jag inte är anstiftaren till något påhopp eller liknande, bara en aningslös sanningssägare som är trött på människor som är oförmögna att a) lyssna på vad andra säger b) bemöta konstruktiv kritik utan att gapa och skrika c) låta bli att bete sig som bortskämda barn och tror sig kunna sig till allt de vill ha.Åh vad jag är trött på kvinnoyrken!Jag skulle ha blivit svetsare istället...Kan någon föreställa sig Lasse, 54, sjukskriva sig för att han känner sig kränkt när de andra grabbarna tycker att han ägnar för mycket tid till att städa i verktygsboden??

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards