Alla inlägg den 27 mars 2007

Av Ingrid - 27 mars 2007 21:32

Nej, Ingrids Lilla Lila har inte gått in i nekros - bara fått lite förtjänt vila. Firade min egen förträfflighet med lite yra inne på Lindex där jag köpte nagellack och fransfärgning ("En kvinna är aldrig så mäktig som när hon har röda naglar och kolsvarta fransar": visdomsord signerade Eder I).Genomled personalmöte på kommunen. Ni som har läst om mina tidigare upplevelser i samband med dessa undrar säkert om jag har blod på mina händer samt är nu efterlyst i 20 länder?I wish!!Nu har chefen bestämt att vi ska ha treeeevligt på våra möten och fiiiiika...Fuck it, jag vill reda ut saker som inte funkar!Men jag höll truten idag, kändes lönlöst att spräcka deras mysbubbla. Tids nog kommer de saker som behöver justeras och ändras ge sig tillkänna.Att dricka kaffe och prata beundrande om varandras rabatter gör inte att problemen försvinner.En hög skit är en hög skit även om man lägger vispgrädde på den...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards