Alla inlägg den 28 mars 2007

Av Ingrid - 28 mars 2007 18:21

Idag känner jag mig så snygg! Är det våren?Rött nagellack kan få den mest rutinmässiga kateterspolning att upplevas som trevlig, haha!Vårens ankomst firades med att byta sängkläder (Uno hoppade bland lakanen och ville kampa), städa i alla burar samt laga rotfruksgratäng (världens godaste). Marsvinen festar på skalkar och råttorna lever rövare på diskbänken där de får springa lösa ett tag (dvs. innan O kommer hem).Appropå honom, ja. Var är han??Jag vägrar ringa och kolla; då blir jag en sån där tjatig tjej som alla hans kompisar har.Såna som ringer 20 ggr om pojkvännen är ute på galej "bara för att höra hur det är".No way att jag någonsin blir sån!O sätter stor pride i att jag är som han kallar det "o-brudig", dvs. inte tjatig, mesig, tillgjord eller klängig.Jag förstår inte hur man orkar vara så? Det måste ju vara jättejobbigt? Och tar en massa tid från roligare saker!Alla tips om vad man kan göra med tonfisk på bruk emottages tacksamt! Är less på sallad och pastasås med sådan i.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards