Alla inlägg den 24 mars 2007

Av Ingrid - 24 mars 2007 12:06

Tänk vad en dusch, hårtvätt och lite smink kan göra för en människas välbefinnande!Kombinera det med coccoskaka med jordgubbar så kändes gårdagkvällen ganska uthärdlig..O ska iväg och filma hela kvällen så jag är åter en cinematekänka. En tillvaro jag har börjat vänja mig vid med ganska stor tillfredsställelse. Frihet, både konkret och själslig, är enligt mig det viktigaste i en sund relation. Par som ägnar precis all vaken tid tillsammans slår förr eller senare ihjäl varann eller kvävs.O har börjat läsa Nietzsche...bör jag oroas eller uppmuntra?Kasper som gjort illa sig i ögat verkar få tillbringa resten av sitt liv som enögd. Känns inte så kul, men K själv ser fram emot att få gå runt med en tuff piratlapp och svinga en sabel. Han har bett sin husse bygga en ett segel att klättra i samt en planka i buren som han kan mota ut sina kompisar på när dom missköter sig.. Kasper som djävul på Halloween..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards