Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Ingrid - 4 maj 2007 22:55

O är på maskerad med sin filmklass i Gamla Stan, utklädd till maffiaboss från filmen "Reservoir Dogs". Kravet var att man föreställde en filmkaraktär, så jag föreslog grodan Kermit eller Dorothy från "Wizard of Oz" haha...


Åh, nu börjar jag bli sjukt stressad inför USA-trippen. Förutom att jobba måste jag hinna:

-  Dupera O till att klippa mitt hår (han är väldigt bra på det, men svår att få till skott..)


-  Färga håret


-  Fixa nytt pass (400 spänn i sjön tack vare amerikanernas idiotregler )


- Åka upp med Uno till Roslagsbro (sommarkollot Sorgenfri)


- Hitta ett par tunna, mjuka svarta byxor som är vida i benen och har midjeresår. Det verkar vara helt omöjligt!


- Kolla upp vilket växlingskontor som ger maximal utdelning ( Jag, El Sniko..)


- Vänja min stackars kritvita kropp (lägger jag en Alvedon på mage ser den ut som ett födelsemärke!) vid sol. Det är 32 grader i genomsnitt i Nevada redan....*svälj*


+ en miljon andra små struntsaker som tar en evighet att göra. Jag hinner inte! Kommer hamna i fosterställning och bala taklänges...



-

Av Ingrid - 4 maj 2007 12:46

Dom ser lite trötta ut, men det beror bara på att de är helt nyvattnade.

Har planterat dom i ett gammal durkslag av zink.

Av Ingrid - 4 maj 2007 12:45

Av Ingrid - 4 maj 2007 12:37

Idag har jag frossat bland blommor och blader, införskaffade massor av växter som jag nu försökt arrangera lite artistiskt på balkongen (som för övrigt ser stentrist ut för tillfället, men den ska hottas upp med mattor, lyktor och möbler inom kort).

Köpte bland annat Lyckliga Lotta, petunior, rosor, penséer och någon slags klängväxt med stora lila blommor som heter Clematis.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards