Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Ingrid - 27 maj 2007 11:30

Kommer inte hinna skriva något mer idag, måste packa, waxa benen, städa djurburar etc....


Om mindre än 20 timmar drar vi!

Hade tänkt ringa till mina systrar och säga hejdå, men tiden räcker inte riktigt till och ni får därför en hälsning här istället.

Hoppas vi kan ses något i sommar!


Uno blev hämtad av pappa igår, fick samtidigt en jätteleverans med hö och spån. Naturligtvis passade lille marsvinskillen Wroom och hans kompis Quasimodo på att bli osams och slogs. Wroom blev snabbt utplockad (hann bita mig i ena tummen på vägen) och insatt hos ett gäng gamla snälla farbröder som med bara en blick klargjorde för honom vilka som bestämde i den buren. Och det funkade, hurra!


Ola går just nu runt i total neuros och letar efter sina strumpor.

Jag sitter i mental fosterställning - jag kommer inte hinna packa!!

Jag får åka till Las Vegas med håriga ben....värre saker har nog hänt där.



ADIOS AMIGOS!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards