Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Ingrid - 26 juni 2007 21:26

Med 2,5 timme kvar till löning och en man som lagar middag utan påtryckningar från min sida kan jag inte vara annat än på gott humör i dag - TROTS att handduksställningen nyss släppte från sina fästen i väggen i badrummet och rasade ner.

Och nej, det går inte att laga. Ena fästet har brutits av på mitten. Lika bar det, har alltid tyckt att den var döful och nu har jag chansen att skaffa något snyggare.


En förvirrad åldring som påstå sig vara min mor ringde och bönade om att få Midsomer Murders inspelad. Som Den Goda Och Fina Dotter jag är gör jag naturligtvis det....


Operation Baddräkt 2007 inleds imorgon. Den förra trotjänaren är numera två nummer för stor samt saknar byglar i överdelen (gravitationen skonar ingen!). Har spanat in en mörklila på Lindex med byglar och som dessutom är nedsatt till halva priset.

(Om någon har korpat åt sig den imorgon ska jag jaga rätt på vederbörande och se till att personen i fråga tillslut snorhulkande ber om nåd och ger mig baddräkten..)






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards