Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Ingrid - 13 mars 2008 16:26

Vårtecken - små fåglar kvittrar utanför vårt köksfönster!

Hoppas det inte blir kallt igen så de små fryser..

Ola har försvunnit in till El Stockholmo för att titta på utställningen om Andy Warhol. (För att återställa balansen sen Rambofilmen i fredags..?)

Själv passar jag då på att städa, byta i marsvinsburar och göra rent ugnen. Härligt att ha lyan för sig själv!


Håller på att sy en handväska som jag ritat mönster till på egen hand. Blir den någolunda ok kommer det en bild på bloggen såsmåningom.


Blev vansinnig på ICA då jag upptäckte att de försökte ta betalt för ekologiska morötter trots att jag köpte vanliga. Lyckades skrämma till mig halva priset på morötterna + en värdecheck på 25 spänn eftersom de lagt in fel prisuppgifter i streckkodssystemet. Ha!

Känner en nästintill pervers tillfredsställelse när jag lyckas med sånt..





"Man vill ju inte se överklädd ut när man går till grosshandlaren"



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards