Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Ingrid - 21 mars 2008 17:05

Ja jisses...imorgon ska Mor och jag bege oss till El Stockholmo. Där ska vi förlusta oss på hotell, Mor ska på Grand och Champion of Champions medan jag vaktar de två illbattingarna Gunvald och Jack på rummet.

Dagen därpå (om vi är i visligt skick) är det utställning på Lilla Stockholm.

Vad mutas Ingrid för att gå med på ovanstående?

Hämtmat, en påse snask och kabeltv (I'm easy..) - Jack kommer dingla från Royal Star Hotels takterass om han inte sköter sig.


Jag har en klädkris! Vad ska jag ha på mig? Mor meddelade att det föreligger en liten risk för att jag kan tvingas visa ett av odjuren i ringen. Smärta!

Jag vacklar mellan retrovamp (snyggt men opraktiskt) eller 60talsljuv (inte lika stunning men bekvämt).


Är för övrigt på jakt efter ett pärlhalsband med små vita pärlor som går att ha två varv runt halsen...gärna med spänne i nacken.



Tjo-hooo - nu drar vi till Lilla Stockholm!




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards