Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Ingrid - 20 mars 2008 11:33

Igår var Uno på återbesök hos professor Ekesten för att se hur hans ögon läkt. U var strålande, viftade på svansstumpen och skrattade trots läskiga apparater och pappersremsor innanför ögonlocken.

Glädjande nyheter: Unos ögon är mycket bättre, tårvätskesproduktionen fördubblad och inflamationen runt tårkanalerna har i princip försvunnit!

Jag blev lite rörd när professorn sa att det märktes att vi varit mycket noga med medicineringen och att detta förmodligen räddat U:s syn...


Andra dagen på min långa och förmodligen välförtjänta påskledighet som jag lyckats få med viss list och en stor dos tur!

Men ve den som tro att Ingrid kommer ligga och mumsa chokladägg idag..no way.. Här ska tvättas, städas, handlas påskmat och förhoppningsvis hinna gå en långpromenad också. Tränade imorse, ett måste eftersom Ola gjort en låååång lista på allt smaskens vi ska handla.


Har gett mig på ytterligare ett syprojekt: halsband + koppel till Uno. Eventuellt en sovdyna också. Var ner till sybehörsaffären igår och köpte karbinhake och lås. Jisses, vad kreativiteten sprudlar...


Glad Påsk!




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards