Alla inlägg den 12 november 2009

Av Ingrid - 12 november 2009 10:52

  


Solen skiner!

Sitter nyduschad med en kopp te och laddar inför dagen...ska åka till jobbet, handla, hem, tvätta... Till helgen åker vi ner till Nynäs och hälsar på Olas föräldrar och fira hans födelsedag.

Vi längtar dit båda två, det är alltid så fantastiskt roligt att träffa familjen H (och inte minst få ta del av svärmors mat som ständigt når nya svindlande kulinariska höjder)!


Dagens bild illustrerar vad Viggo borde få, dvs. ett rejält bad. Han är synneligen otrimmad vilket medför trasslig päls som drar in oanade mängder löv/jord/pinnar... Men det är så kallt, jag vill inte doppa honom om jag inte har tid att torka pälsen med fön (Viggo förvandlas annars till en svart glasspinne...).


Min man var på osedvanligt gott humör imorse och lekte fånigt med hundarna (en handduk var involverad). När han skulle gå påpekade han att jag inte hade någon..ja, bh på mig. Vilket det fanns en helt naturlig förklaring till; jag hade pyjamas på mig och skulle just kliva in i duschen.

Jag ifrågasatte hans uttalande och sa "Tänk om jag blir påkörd av en buss idag? Kan du leva med att det sista du sa till mig var att jag saknade bh?!"

O bara skrattade och försvann nedför trappan.

Han har ett märkligt sinne för humor. Gissningsvis är det därför vi varit tillsammans i snart 7 år!




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards