Alla inlägg den 30 november 2009

Av Ingrid - 30 november 2009 14:59



Är det bara jag som längtar efter snö?

Jag trånar efter kritvit snö som gnistrar i solen och knarrar under skosulorna...

Tillfredsställde delar av min snö-och jullängtan genom att bära upp adventsljusstakarna och hänga upp lite tomtar här och där. Ola bleknade och mumlade något om "....total tomtemani".


Imorse åkte jag in en sista sväng till Danderyds sjukhus för att skriva på delegeringspapper. Imorgon börjar jag ju jobba i Stockholm - det ska blir så kul! Håll tummarna för att allt kommer att gå bra. Fick tillbaka provet jag gjorde i torsdag, hade 22 av 25 rätt. Inte illa, trodde nog att jag skulle få färre poäng än så.


Ola hade utrustat mig med pengar och en lista med filmtitlar för att gå till en DVd-butik som hade utförsäljning. Samtliga filmer kostade 20:-/styck (Ola var alldeles darrig när han pratade om det!). Han skulle jobba så jag hade erbjudit mig att gå dit.

Traskade upp till David Bagares gata och spanade vilka titlar som fanns kvar.

Var tvungen att ringa Ola och ställa frågor som  "Var det Terror in the Graveyard du ville ha"? Vad gör man inte för sin man.....


Nu ska jag äta gulaschsoppa och mysa i soffan med vovvarna.



  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards