Alla inlägg den 23 november 2009

Av Ingrid - 23 november 2009 16:00

Har fått mitt arbetsschemat mailat till mig.

Mellan den 1:a och den 24:e december kommer jag att jobba 161 timmar...jisses. Jobbar julaftonsnatten (men ska ev. byta med en tjej som vill vara ledig på nyår) och är sen ledig alla juldagarna. Känns riktigt bra!

Kommer också jobba 3 kvällar för att jobba in kvällsrutinerna så att jag kan dom, ifall jag skulle behöva rycka in då någon gång.


Det känns som en riktigt bra organisation på bolaget jag kommer jobba på. Snabba svar, ordning och reda - det gillar jag.


Nu ska jag strax åka till Danderyssjukhus och prova ut jobbhandskar och lära mig sköta en andningsmaskin.

Skepp o'hoj!


Av Ingrid - 23 november 2009 09:12

Här kommer lite information till familj och vänner


Jag har ju som bekant fått ett nytt jobb som verkligen känns toppen och passar mig som handen i handsken.

Just nu går jag introduktion och utbildningar i diverse saker på Karolinska och Danderyds sjukhus.


Fro.m 1 december kommer jag börja jobba natt, 40 timmar i veckan. Alltså i genomsnitt 4 nätter i veckan, kl. 21-07.

Detta kommer naturligtvis innebära att jag kommer vrida lite på min dygnsrytm... Med andra ord kommer jag att sova på förmiddagarna och kommer inte vara anträffbar då.

Jag kommer stänga av mobilen  när jag sover men inte hemtelefonen (så Ola kan ta emot samtal).

Vill man nå mig, ring på mobilen. Är den inte på, skicka ett sms om det är något viktigt eller vänta till efter kl. 14 med att ringa.


På sena kvällar och nätter samt morgnar kan man nå mig på mobilen, svarar jag inte så ringer jag upp om en liten stund.


Alltså:

Jag kommer slagga fram till kl. 14 på dagarna.

Ring inte på hemtelefonen.

Jag går i princip alltid att nå via sms.




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards