Alla inlägg den 18 november 2009

Av Ingrid - 18 november 2009 13:16

Tusen tack för alla kommentarer och gratulationer!

Det här känns så himla bra och jag håller tummarna för att det ska fungera att jobba natt, något jag visseligen tidigare gjort i ganska stor utsträckning men utan så lång restid som nu. Nåja, bussar kan man sova på!


Har spenderat förmiddagen med en flock av hantverkare som myllrat ut och in i lägenheten. Vår (korkade) bostadsrättsförening har nämligen bestämt sig för att haka på något idiotiskt erbjudande från Telia där det skulle ingå bredband, digital-tv samt telefoni - allt via bredband.

MEN skiten är helt värdelös! Boxen tar evigheter att starta, man kan inte spela in på videon, man måste dra ut digitalkabeln för att få bra bild då man tittar på DVD OCH det "förmånliga" erbjudandet som Telia satt ihop kommer i slutänden kosta exakt lika mycket som det vi betalar nu för bredband via ett annat bolag, Teliatelefoni och tv!!

IDIOTER!!!!!

Varför får vi inte nya tvättmaskiner istället? Eller bättre lås på cykelrummen eller ny asfalt på gångvägarna där det numera är stora kratrar där folk slår halvt ihjäl sig?

Tala om felprioriteringar... jag är så arg att jag skakar...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards